Stvarno koristan seminar

Drage kolege,

U proteklih mesec dana sam pohađala seminar Blog, fejsbuk i tviter u nastavi, a ovo je produkt tog seminara. Seminar organizuje Obrazovno kreativni centar i registrovan je u katalogu pod brojem 412. (http://obrazovnokreativnicentar.com/).                                    OKC1

Svi mi prosvetari smo pod stalnim pritiskom da moramo da sakupimo određeni broj bodova zbog ‘očuvanja’ licence, pa smo primorani da slušamo razne seminare po sistemu daj – šta – daš. Ako je neko platio, odem i sve prođe kao u onim zadacima “…onda pola baci u vodu…“. Pa dobro, nisu baš svi takvi, ali zaista je malo opnih za koje se može reći da su uspeli 100% i da ste dobili ono zbog čega ste i došli na taj seminar. E, ovo je takav seminar! Ne samo što je ispunio moja očekivanja, nego mi sve vreme nije silazio osmeh sa lica! Kolegama i direktoru (koji je bio ljubazan da plati učešće na ovom seminaru) sam stalno pričala: Jao, što mi se sviđa seminar! Toliko je dinamičan, lekcije su jasne, a opet koncipirane kao neka vrsta izazova. A uz to smo imali stalnu podršku modreatora seminara. E to je ono što mi se posebno sviđa i što daje dobar primer kako učitelj treba da postupa prema učeniku. Uvek je tu da pomogne, ohrabri, stimuliše, ili neosetno povuče u dalji napredak. Svaka vam čast! Zaista majstorski sproveden seminar. I upravo zbog toga, već imam u planu da se i sledeće školske godine upišem na neki drugi  seminar OKC-a.

DRAGE KOLEGE, TOPLO VAM PREPORUČUJEM

DA UŽIVATE I VI U SEMINARU BLOG, FEJSBUK I TVITER U NASTAVI!

Vidimo se na blogu i čujemo na fejsu!                OKC2

Mira 🙂

