March in March

DSCN2292 DSCN2281

U februaru mesecu 2015. godine Ministarstvo prosvete u saradnji sa Centrom za promociju nauke je uputilo javni poziv nastavnicima osnovnih i srednjih škola za učešće na takmičenju March in March (Making Science Attractive in School). Na ovom takmičenju je trebalo izabrati tri rada koji će predstavljati Srbiju na Evropskoj konferenciji na kojoj će se razmatrati platforma u prosveti o zastupljenosti nauke u školi. Na konkurs je bilo poslato preko 100 radova, a u finale je ušlo 20. Sa ponosom mogu reći da je se i moj rad: „Statistika za osnovce“ (Scenario za ove časove statistike možete pogledati ovde: Statistika za osnovce March in March) našao među 20 izabranih radova iz cele Srbije na ovom nacionalnom takmičenju. Pokušala sam da pokažem kako matematika može da se približi deci, da statistika nije dosadna i da deca mogu da budu pravi mali istraživači. Umesto da rešavaju neke izmišljene zadatke iz knjige, ponudil asam svojim učenicima da sami sprovedu jedno istraživanje, od prikupljanja podataka do analize i zaključaka. Da bi im bilo zanimljivo, ponudila sam im teme koje su za njih podsticajne, kao što su; Internet i bezbednost na internetu, Mobilni telefoni, Omiljeni glumci, pevači, sportisti, Izlasci i slobodno vreme, ali sam istovremeno i „podmetnula“ neke ankete za čije sam podatke ja bila zainteresovana: Upotreba droga, alkohola i cigareta, Nasilje, Interesovanje i mišljenje o matematici. Ukoliko bi neko od kolega želeo da ih iskoristi za slične aktivnosti na času ankete sam postavila na ovaj blog

https://matishzasvakog.wordpress.com/category/zadaci-za-uvezbavanje/8-razred/statistika/

Svi radovi koje sam čula su bili fantastični. Polaskana  sam što sam se našla u ovakvom društvu. Svaka čast kolegama koje sam slušala. Divim se njihovom entuzijazmu i pregalaštvu, a pobednicima želim puno uspeha na Evropskoj konferenciji na kojoj će predstavljati Srbiju.

11050244_10205476070013442_6598675707557598084_n

http://www.prva.rs/zivot/dom-i-porodica/porodica/68658/ucinimo-nauku-atraktivnu-u-skolama.html

Ostavite odgovor

