Maj Mesec Matematike u Beogradu – 2014.

Matematički institut je, u okviru obeležavanja Maja Meseca Matematike, ove godine organizovao dvodnevna predavanja nastavnika matematike sa primerima koji su sprovedeni u praksi i koji mogu poslužiti kao uzor drugim kolegama. Velika mi je čast što je poziv da održim predavanje bio upućen i meni. Pod naslovom Pitagora u parku Svetog Sava, prenela sam kolegama svoja iskustva sa izložbe koju sam sa svojim đacima organizovala u parku pored škole. Ova aktivnost je i meni i deci pričinila veliko zadovoljstvo i predstavljala je iskorak u novi svet u kome matematika nije samo niz formula, već je sastavni element svakodnevnog života i neodvojiva nit u mnogim naučnim disciplinama, ali takođe i u umetnosti. Slike sa izložbe možete pogledati na ovom blogu.

Postavka u izložbanom prostoru Naučnog kluba je takođe bila veoma inspirativna za mene, a deo atmosfere prenosim i čitaovima bloga kroz naredne fotografije.

ja DSCN1518 DSCN1538 DSCN1541 DSCN1542 DSCN1544 DSCN1549 DSCN1553 DSCN1558 DSCN1562 DSCN1565 DSCN1571 DSCN1572 DSCN1585

Ostavite odgovor

