Najbolji edukatori Srbije

Kada sam birala zanimanje, znala sam, nekako neodredjeno, da je to ono što želim da radim, ali je ljubav došla kasnije. I tako, iz te ljubavi prema podučavanju i deci, vođena večito inspirišućim dečijim potrebama, stalno u težnji da nam svima bude zanimljivo (i nije nebitno da se to odnosi i na mene i na decu)  nastajali su neki neobični časovi, matematičke radionice, izložbe, novi didaktički materijali. Kasnije, kada se nakupilo dosta toga (tzv. inovacija u nastavi), poželela sam da svoja iskustva podelim i sa drugim kolegama na raznim tribinama i letnjim školama. Ponekada sam imala priliku da čujem od kolega, kada me vide da vučem razne panoe i druge materijale: „Opet nešto radiš! Ma ko će da ti kaže hvala za to što se toliko trudiš?!“ Nisam razmišljala o zahvalnosti, bilo mi je dovoljno što vidim da su mi đaci dobri, zainteresovani i spremni da me prate. A zahvalnost je došla iznenada, kada su me đački roditelji obavestili da žele da me prijave za nagradu „Najbolji edukator Srbije“. Tada sam rekla u sebi: „Eto, to je to! To je nagrada za sav trud!“ To mi je, čak, bilo i dovoljno. Da li ću dobiti nagradu ili ne, tada nisam ni razmišljala. Vreme je prolazilo, došla je nova školska godina, neki novi klinci koje treba „pridobiti“…I onda, jednog dana, zvoni telefonai ja najpre ne mogu da razumem šta mi govori ljubazan ženski glas sa druge strane. Tj. čujem i razumem, ali nekako ne verujem da je to istina. Govori: „Poštovana gospođo Mirjana, zadovoljstvo nam je da vas obavestimo da ste od strane fondacije Živojin Mišić izabrani za jednog od 16 najboljih edukatora Srbije….“ Šok, neverica, ponos, sreća, zadovoljstvo…i suze – radosnice! Tako se nekako sve zaokružilo i došlo na svoje mesto. Ipak je neko primetio, ipak je neko rekao Hvala za trud i ipak postoji u Srbiji neko ko želi da taj trud nagradi. Fondacija Živojin Mišić brine o tome da se trudbenici u prosveti prepoznaju i nagrade i ja sam im beskrajno zahvalna na tome što sam se našla u ovom probranom društvu nagrađenih. Dobiti nagradu Najbolji edukator Srbije za 2015. godinu je ogromna čast, ali, svakako i obaveza da se sa još većim žarom nastavi započeto.

