Pojam razlomka

Kako nam se svima dopao Garfild koji nas je proveo kroz prezentaciju o nalaženju NZS, odlučila sam se da ga uvrstim i u sledeću prezentaciju :

Razlomci – uvod

Čas je zamišljen tako da se tema zada kroz igru asocijacije, zatim se kroz strip – priču i razgovor između Garfilda i Odija uočava potreba za uvođenjem još neke vrste brojeva koji bi prikazivali delove neke celine. Nakon uvođenja pojma, prelazi se na vežbanje osnovnih zadataka: uočavanje dela celine na crtežu i obeležavanje tog dela razlomkom i obrnuto. Za ovaj deo se koristi Kletova zbirka. I na kraju, sledi nekoliko primera tekstualnih zadataka.

Zapažanja sa časa: Dovoljno vremena da se sve stigne i veoma zadovoljni i zainteresovani đaci 🙂                                                        Picture1

Međutim, ovaj čas se može i unaprediti korišćenjem Fet aplikacija koje su svima dostupne na sajtu: https://phet.colorado.edu/ .

Tamo možete pronaći aplikacije Pojam razlomka i Napravi razlomak  .

Tada na času možete koristiti prethodnu prezentaciju pod nazivom: Учимо разломке уз фет//www.slideboom.com/player/player.swf?id_resource=1601587
Prezentacija je u malo izmenjenom obliku i sadrži i uputstvo za učenike kako se koriste ove aplikacije.

Advertisements

Jedno mišljenje na „Pojam razlomka

Zatvoreno za komentare.