Dodela nagrada NAJBOLJI EDUKATORI SRBIJE 2015.

11 10

 

 

 

 

 

 

 

 

Dana 15. decembra 2015. u prostrorijama Naraodne banke Srbije dodeljene su nagrade najboljim edukatorima Srbije za 2015. godinu. Šesnaest učitelja i nastavnika osnosvnih i srednjih škola je ponelo ovu laskavu titulu.

13

Ove nagrade dodeljuje fondacija za podsticanje preduzetništva Živojin Mišić. Osim vrednih nagrada, treba istaći i način na koji je to učinjeno. Prostor koji je za tu svrhu odabran je već sam po sebi govorio o vrednosti ove nagrade, a taj utisak su pojačale pažljivo izabrane reči koordinatora projekta Lele Đokić , predsednika udruženja Vladimira Prelovca i pomoćnika ministra prosvete Željane Radojičić Lukić. Osećala sam se zaista izuzetno uvaženo, tako da je, osim same nagrade, koja će svakako puno pomoći mojim nastojanjima za  unapređenje nastave, sam osećaj da sam zasluženo tu, da je nekome stalo da nečiji rad javno pohvali i nagradi, bio neprocenjiv. Reči koje su nam tom prilikom upućene: da radimo izuzetno važan i odgovoran posao (što je više puta podvučeno) koji je od važnosti za celu zemlju, da smo uzor kolegama i učenicima, da smo inspiratori pozitivnih promena u društvu i mlade podstičemo na razmišljanje i preduzetništvo, su veliki podsticaj da istrajemo u svom radu. Uživala sam u svakoj reči pohvale koja nam je upućena i u činjenici da je rad i trud nešto što se, ipak, ceni.

Sam događaj su zabeležile kamere i novinari, pa evo nekoliko linkova ka reagovanjima u medijima:

RTS1

Priče sa dušom

Emisija Danas na niškoj TV Zona  (26 min 50 s)

12346878_1005647429478362_2004766466_n …tačnije 4: Slađana Trajković, Ivana Krulj, Suzana Miljković, Mirjana Rašić Mitić

Kad đaci uz profesorku zavole matematiku

Emisija Jutro na TV Kopernikus

 

 

Ostavite odgovor

